stall...

Lite lagom trött på stall just nu kan ja säga. en från stallet smsa mig kvart i tio och fråga lm fodringen löst sig? Villken fodring ja har inte den? Jo tydligen tyckte hon de. Så ja va snäll och åkte och fodra för ja tycker sjukt synd om hästarna klickan är tio!! Ah ska bli gött att flytta snart. sen ska ja ha ett eget stall och sköta allt själv så allt blir riktigt gjort! Jaja när ja har fått ur mig de kan ja berätta att dagen har vart bra men den ska snart bli bättre när ja får gå och lägga mig :p imon ska ja släppa ut hästarna mr men åker nog hem och lägger mig igen sen efter det. denna helgen har ja bestämmt mig för att ta de lungt som sagt och bara va. vill dock gå på bio så får vell se om ja orkar de imon :) ne nu ska ja snart sova äntligen!! Hoppas de blir övertid nästa helg så cashen kan rulla in ;) vi har nu bokat vandrarhem i sthlm i aug då vi ska se gaga woho :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0