upp ner

upp ner upp ner allt går upp och ner. klara inte denna dagen på jobbet idag och de är ett underlag då jag klarat att jobba när allt var om värs. men idag kännde ja bara ndj de går inte ja blir deppigare och depoigare för varje timma ja måste härifrån. så ja umgås md tuss sen åker ja till stallet och sen sova kanske så hoppas ja att ja kan få lite tankar i huvudet som får mig att må bättre. min fråga är när.man själv tjänar nått på at vara bra mot alla och va där när man behövs? Visst man behövdef inte alltid tjäna nått på allt men de skulle va gött ibland... ja orkqr bara inte höra på någon annans problem idag ja vill bara va själv och tänka och få tillbaka allt possetivt och bra tänkande. de ja behöver i livet är mig själv och därför måste ja själv må bra så är de bara.. de sissta om lämnar människan är hoppdt och ja kämpar som ett djur för att hålla de uppe...

Kommentarer
Postat av: annaAlgotsson

ja älskar dej gumman

för varje år vi umgåtts har du blivit snyggare och snyggare! jag tycker du är snyggast ever nu...

hoppas det blir bra efter juni och att du känner att det gör dej glad för jag har hört att sånt hjälper många :D jag tänker på dej varje dag och vill att du ska må bra för du är den bästa vännen man kan önska sig!

2012-04-23 @ 14:11:56
URL: http://www.nattstad.se/Lillanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0