Alla <3 dag.

Ja idag är de alla <3 dag. Och ja själv tycker den dagen är super mysig om man har någon att fira med som
Man verkligen älskar. Dock hade ja önskat att killen man va me gjort nått sött precis som tjejerna vill göra nått sött för dom. Ingen av dom killarna ja träffat har gett min en söööt hjärt dag . De har bara vart massa trubbel den dagen tyvär. Men idag när jag är singel får ja en bukett med ett sött kort i levererat till dörren. Ja blev så fruktansvärt glad att ja fick rysningar och kännde en klump i halsen stt ja ville gråta. Haha jag är så känslig nu för tiden. Men ja blev sjukt glad och jag älskar små söta överaskningar som
Man vet att någon bryr sig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0