Förhållande.

Hum ja tänker lite på förhållanden, bollar lite tankar, ett minus med mig i förhållande är att jag oftast i början inte visar så mycket känslor och sen efter ett längre tag när ja börjar visa och känner som starkas så brukar killen ha tröttnat på den kalla Hanna, sen har jag även väldigt lätt att tänka alla mina lediga dagar med min partner och vill umgås med den väldigt mycket. Jag blir också väldigt osäker på
Mig själ. Jag älskar den andra så mycket att jag jämför mig med alla andra tjejer runtomkring och känner att jag inte räcker till. Sen har jag också märkt att jag är en riktig tjej i huvudet. Jag vill hellst att killen ska kunna läsa mina tankar och behandla mig så som ja vill bli behandlat. Oj de blev lite mer än en kass sak om mig men de är skönt att skriva av sig:) några saker jag hatar att höra är, det är nog inte mening att vi ska vara med varandra, jaja men vi gör slut då, även om jag älskar dig så kanske de inte är vi, när man frågar "ska vi göra slut då?" och killen inte svarar. Så killar tjejer hatar dessa bråk kommentarer för att = vem är det meningen man ska vara med då? Finns det bara en utvald människa som det är meningen man ska vara med? Nej ! Man är med den man vill vara med! Säg inte jaja vi gör slut eller någon liknade kommentar om du inte menar det, det får bara oss att se att du inte orkar kämpa för förhållandet. Även om jag älskar dig kanske d inte är vi? Om du älskar mig varför inte kämpa och kasta in hela hjärtat i förhållandet då och få de att bli underbart, igen vem säger vem som ska vara med vem? Det gör den som vågar satsa och vågr visa vad den vill! Och sen inte svara på frågan" ska vi göra slut?" säg bara neej jag vill vara med dig jag älskar dig. De hade vart ett svar på frågan då man frågar de när man är osäker på den andre. Mycket så tråk saker men detta har förstört mycket för mig. När jag tittar tillbaka på mitt senaste förhållande har det mästa förstörts från början för man inte litar på varandra, har dålig själv känsla, spelar ut varandra mot varandra med andra killar/tjejer för att på uppmärksamhet= att man blir ännu mer osäker på varandra, inte gör små söta saker för att göra den andra glad, kämpar så mycket att man tillslut inte vet vad man känner. Jaja nu får ja sluta skriva och tänka vidare, de hjälper att tänka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0