Tusse

Jag har glömmt att berätta här va tusse har för små ideer i sin lille hjärna. När ja brukar vila middag eller har sovit en hel natt vänder ja på mig så har han släpat upp BÅDA mina strumpor i sängen:P dom ligger på rad jämte mig. Sen har ja även vaknat av att en prynads kanin som ja har i fönstret har legat jämte mig i sängen( den är sjukt tung ) den roligaste gången var när tusse jama som fan så ja gick upp och han sprang före och skulle riktigt visa vad duktig han varit under natten. Då hade han hämtat svinto från köket ett lock till raklöddret på badkars kanten och proppen till diskhon och lagt de i en fin rad på soffan. Haha han är störd men världens sötaste :) idag vakna jag av att han lagt en tampong( med plast på) i min säng :P (han älskar att leka med tamponger , hellst ska man kasta dom så han kan hämta dom.) söte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0