Varit

Nu har ja varit hos läkaren och ja fick utskrivet sömntabletter och tabletter mot ångest och deppression. Sen ska jag på åter besök om två veckor och se om de blivit nått bättre eller om vi måste öka dosen. Han fråga även om ja ville bli sjukskriven. Men ja känner att när jag är hemma så mår ja ännu sämre för då tänker jag mer. Dock så mår ja sämst på jobbet när jag måste se nicko och tillråga på allt har han börjat träffa en tjej på jobbet och jaa måste se detta en vecka efter han skickat blommor till mig och sagt att han älskar mig. Snacka om lite förvirrad pojk. Så mindre deppig på jobbet blir ja vell inte heller men eftersom ja vet att han aldrig kommer ändra sig och sluta svina mot mig så får ja helt enkelt lära mig att inte se han bara se han som luft. Hoppas de funkar efter ett tag men de kommer bli jobbigt nu i början. Hoppas ja klarar allt nu. Känns inte så mycket bättre efter att ha vart hos läkaren men men de e vell bara leva vidare antar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0