Bevis på felen.

Åh jag va ute och gick lite med bästaste Frida:) hon flyller år idag me så Grattis igen gumman!! Känns så bra när vi träffas för vi pratar alltid om viktiga saker och ger varandra råd så allt känns lite lättare :D hon sa massa vettiga saker. Och så prata vi om att Nicko nog inte förstår hur mycket ja tycker om han. För frida har känt mig hela livet och vet att ja annars brukar va en som som sårar och inte vill va i ett förhållande, de är nog därför ja fortfarande inte förstår mig på mig själv med detta att jag gör allt för att ha han typ, men först idag kännde jag att när jag är mig själv tänker vi väldigt olika i saker. Jag vill ha en kille som vill ha naturliga tjejer och tittar innanför pannbenet mer än på bröst röv, smal mage typ. Dock är de svårt i detta sammhället eftersom många killar är väldigt ytliga och vill ha tjejer med stora bröst och stor rööv och dom ska klä sig som slampor men när dom är tillsammans med dom ska dom hellst låsa in sig i en gadrob eller bära burka. Ne ja får vell börja leta efter gammeldags killar om ja vill ha en som inte hakar upp sig så mycket på kroppsdelar haha ålderdoms hemmet here i come;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0