:D

Idag va de full fart på jobbet igen, jag har plockat hela veckan så mina fötter mår la inte allt för bra men de e sjukt bra me motion på jobbet! Sen igår hade vi sminkparty och åt massa gott och sen när hon som hade sminkpartyt gått prata vi massa skit så de blev rättsent men de va de värt. Jag köpte mig en peeling för läpparna och ett läppglans liknande lipsyl som ska va bra för läpparna:) sen nu efter jobbet va ja hos marina på cleo klipp och valde ut löshår hon skulle beställa hem till mig:D känns skönt att hon ska göra de me! Vi är barndomms vänner och hade ett gäng i ridhuset när vi va yngre som vi kalla maffian haha :) sen blev de lite solarie me :) så nu kommer snart Julia hit och vi ska mysa!:) kul att det är lite mer kommentarer på
Mina inlägg nu jätte roligt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0