Drömmar

Sjukt att man känner på saker ibland. Inatt eller rättaresagt i morse innan ja vakna drömmde ja en dröm. En mardrömm enligt mig. Att ja börja bli lycklig precis att allt börjat gå som man ville och bom sä fick man de där orden i ansiktet igen så man splittras inuti som en trasig spegel och inser att allt inte varit bra och ja vart lycklig för nått som inte fanns för någon annan. Känslan hinner gå igenom mig att jag ligger på botten igen och undrar om jag någonsin ska få känna den känslan tillsammans med någon utan att man får den trasiga speglen inom sig. Att någon bara känner samma som mig. Sen vakna ja av ett ryck av att ja hade gråten i halsen och va allmänt uppriven. Tur att de bara va en dröm tänkte ja. Men nu kom ett litet svar att denna drömmen va lite av en sann dröm men inte alls så illa eftersom jag inte tillåter mig att känna mig lycklig längre eller någonsin tror att känslan ska hålla i sig eller att någon känner samma sak tillbaka. Jaja massa skit :P vad är eran dröm för framtiden?:) min är att jag ska hitta någon jag mår bra av att va ihop med som ja älskar och han älskar mig tillbaka . Och någon att bara bli gammal me i ett fint hus på landet med hästar utanför och tusse i huset. Och tryggheten att va med en kille man vet alltid kommer finnas där för en som man finns där för han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0