Fixa

Blä
Först va ja super trött så ja somna bara ja satte mig i soffan. Sen va ja tvungen att tvinga mig och laga mat och nu hade ja så sjukt tråkigt så ja måla naglarna och noppra brynen och färga dom och smörjde in ansiktet me lite brun utan sol. Så hoppas ja kan se lite fräshare ut imon och inte som ett vandrande lik. Min psoreasis har blivit värre :( och varje år åker ja ju till thailand nu sen ja fick reda på att ja hade psoreasis och då har de hållt sig bra i ett år. Men denna vintern kan ja inte åka för vi får inte ledigt :/ undra om
Man kan få ett läkarintyg på att man behöver åka för ja vill inte få de så illa som ha hade de en gång nu :(


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaaaa, min kollega får sjukskrivning av sin läkare för sin, å åker minst 4 v om året till Spanien!:)

2012-01-12 @ 17:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0