Gott nytt eller nått..

Ja varför säga gott nytt när de nya året börjar lika dåligt som förra. Och förra året hade säkert sina stunder men de va ett skit år för mig, och de känns tyvär som detta me kommer bli de men ja hoppas att jag har fel. Det är sjukt att man kan känna sig såhär ensam, oförstådd,äckig ,ful, ivägen, och alla är bättre än en vad man än gör. Ja vill inte känna såhär! Och måste tilllägga att ja inte druckit en droppe idag. Men ja mår ändå piss över mitt skit liv= min familj är de bästa som finns men ja kan inte prata med dom om detta ja håller de forfarande inne allt d värsta, min kille, dejt eller vad man ska kalla de är bäst i ibland och vi har de bäst ibland men sen går de några dagar och hans kärlek är som bortblåst . Alla är bättre än mig och tänk om ja ändå kunde va som dom för dig. Min förra vän är en allmän bitch mot mig i sättet och är nu också ihop med mitt ex. Julia mår inte bra och ja kan inte va med henne så mycket. Ja hatar mig själv och de blir inte bättre av att höra någon man älskar trappa ner på en för en kompis är snyggare. Så vad har ja att se fram emit de nya året? Att sitta ensamhemma med tusse varje dag efter jobbet, bara vänta på helg så ja kan få sova och sitta hemma me tusse lite mer och va hemmahis mamma och papoa lite. Va är de för liv att se fram emot är min fråga? Är de för mycket begärt att få ha någon som älskar en tillbaka? Och ha vänner som mår bra och inte sviker och även finns där som ja finns för dom?


Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer ordna sig gumman :( <3

2012-01-01 @ 14:13:19
URL: http://hertragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0