Hår och smycken

Nu färga ja håret fort. Eller ja färga utväxten , de va inte mycket utväxt men imon ska ja till frisören och beställa hem löshår till mig så då är de bäst att färga utväxten före sen ser de fräshare ut me :) jag fick ett par örhängen från Mammi och Pappi när dom vart iväg. Dom va jätte söta. De är två hjärtan <3 ja fixa ju brynen i förrgår och så har ja solat så ny känner ja mig lite fräshare så nu fattas bara vita tänder och långt hår :D och långt hår ska ja få nästa vecka woohoo äntligen! Ja vill ha nya jeans me älskar dom svarta ja köpte men kan ju inte andvända dom helatiden. Ne nu måste ja åka och hämta emelie sen vidare till Jossan .


Kommentarer
Postat av: Anniz

Min fina

2012-01-13 @ 08:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0