Nyår!

Okej depp bloggen. Ja skriver ju bara massa depp nu så varför inte pressa in en 2012 lista vad ja ska göra för mig själv!

* Göra saker JAG verkligen vill göra och inte tänka på vad alla andra tycker!

* Våga satsa.

* Om det går åt helvete när man satsar att man vågar försöka igen och kämpa kämpa kämpa.

* Gråt inte för någon annan än dig själv = att inte heller må sjukt dåligt för någon annan förstör.

* Hitta på
Massa kul i sommar!

* Jobba på mig själv och försöka bli nöjd med mig själv och få ett bättre självförtroende.

* Hålla sig på
Min målvikt.

* åka till vinranch eller vad det heter.

Ja det är säker masa mer men dessa får bli bra så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0