Planer

Hej hallå där.. Nu idag åkte jag och sola efter jobbet , jag försöker som sagt få öliye färg så ja kan känna mig lite finare:) då behöver man inte heller så mycket smink. Och imon ska ja sätta i löshår på cleo klipp hos Marina wiii. Som jag har längtat nu! Hoppas verkligen fe blir bra! Sen funderar ja på att göra fransförlänning nästa vecka. Så slipper man sminka sig när man går till jobbet me och man kan sova längre :) sen ska jag och emelie till fbg i helgen ju det är sjukt vad jag längtar efter att va på gården och träffa Anna,Git och Viggo och så klart flinta! Jag mår alltid så bra när jag är där :) så de passar ju sig utmärkt nu när ja har gått ner mig i två dagar och tänker allt för mycket och har en klump i magen och när jag ser han på kobbet känns de typ som någon slår en knytnäve i hjärtat, det är sjukt att kroppen kan få till den känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0