Seriös.




Här sitter ja i min ensamhet och tänker och smsar med mina nära och kära.
Hur kan allt bara ändras en dag och nästa ångrar man sig?
Man måste verkligen ta hand om det man har och uppskatta det.
Minsta lilla grej är stor i den andres ögon, ett sms,en inlägg på fb, en bild det behöver inte va mycket för man ska göra den andres dag.
Alla har vi även dåliga dagar och ja försöker även då va lite söt så gott ja kan.
Så jag måste verkligen börja ta vara på det jag vill ha kvar i mitt liv.
Vänner ja gör allt för er och försöker höra av mig ofta och finns alltid här.
Men till alla,
Om ni vill ha kvar mig ansträng er lite , ett sms är vell inte för mycket begärt?
Ne nu ska jag återgå till mitt serie tittande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0