shoppat..

idag har jag shoppat lite :)
Ett problem just nu är att mina byxor som ska sitta tajt är pluffsiga och de ser allmänt fult ut.
Så idag gick jag och Emelie på jakt i staden.
Jag hittade ett par byxor och köpte ett till par på nätet sen, köpte även ny brunkräm från make up store för den ja hade täcker verkligen ingenting.
sen köpte jag en higlighter me som gör så man blir lite glittrigare i ansiktet och ser fräshare ut och en halsring eller vad de smycket heter :P
Och imon ska ja fixa ögonfransarna hoppas på att de blir bra :)
Idag boka vi även två platser i gammla tävlingstallet :)
Sen har ja ett till problem just nu och det är min bil.
Den vill inte starta nu igen så i morse kom våran chef och hämtade mig och Emelie.
Väldigt bra chef vi har! Tack Emir!
och imon måste vi ta bussen blää..
Ne nu ska jag slappa puss på er ;)


lite mörkt här i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0