Tjejer..



Vad är det med tjejer och killars olika stil att tänka?
Jag tittar på Jersey Shore nu igen när dom är i miami.
Ron är så jäkla elak mot sam sen säger han att han älskar henne.
Kan man bete sig så mot någon man älskar? mår man inte dåligt över de?
Nej inte killar för dom fortsätter i samma stil.
visst jag ska inte dra alla över en kant för de finns säkert bra killar me när dom är i ett förhållande , jag har bara inte träffat dom än.
Jag känner ändå igen mig lite i deras problem.
Sam älskar Ron än och hon står ut med allt för att hon vill va med han och när dom väl har de bra ihop är de världens bästa.
Man vet i huvudet vad man borde göra men hjärtat vill något annat.
Kanske är lite töntgt att sitta och prata om en jäkla dokysåpa men ja känner ändå att ja känner igen mig i det.
Varför kan inte bara vi tjejer ändra våra känslor?
Varför kan inte vi vara som dom flesta killar och bara skita i allt och gå och göra vad man känner för och inte bryta ihop totalt när den man älskar kommer i klämm?
Ja vet inte men jag tror aldrig jag hade velat vara så känslokall..
Att utsätta människan man älskar för de hade jag aldrig gjort frivilligt.
Men däremot kan ni ge mig en släng av stake och inse att när de är över är det bara att gå vidare och inte titta tillbaka.
Ja borde ju veta de ja har ju till och med de intatuerat;)
och om den såpan så känner ja me att ja saknar den vänskapen de finns i programmet.
Titta på jenny och snooki som är alltid där förvarandra och är ed varandra.
ja skanar en sån vän!
Jag saknar att bo ihop med julia och känna att allt kunde gå åt helvete men hon fanns ändå där.
Visst ja har vänner nu me som finns där men man umgås ju inte så mycket och de saknar ja!!
jaja de ja vill komma till är att vi tjejer borde inse när vi blivit trampade på för mycket och istället gå vidare.
Och ni killar borde tänka vad det är ni förlorar innan det är borta.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0