Välkommen.

Tillbaka gammla och nya Hanna. Jag börjar känna mig starkare och starkare men visst de går upp och ner. Men jag måste verkligen skriva en töntig grej för dom flesta men det är så sant! Egoboost har hjälpt mig sjukt mycket på vägen. Den boken hjälper verkligen till på många plan! Jag ska köpa den till Julia för den påminner mycket om oss. Jag börjar känna mig mer säker i mig själv och känner även att ja kan fixa detta och sabbar någon nått med mig är det dens förlust för jag har vart bra och inte sjunkit lågt utan vart en bra tjej bara . Innan hade jag lätt att bli så sjujt arg så jag bara skulle göra igen men ja känner att de hjälper inget så varför göra de? Sjunk du lågt men jag gör då inte de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0