vad händer?

jag vet inte vad som händer med mig. jag känner mig så sjukt ledsen och deppig igen. de börja typ förra helgen då ja kännde mig så ensam. just nu vill jag bara åka hem till tusse och gråta gråta och gråta lite till eller gå ut och dricka och dansa men d kan ja inte så gråta får de vell bli. det är verklig hemskt att känna sig såhär ledsen. vad fattas varför kan ja bara inte vara glad? De blir ändå bättre sen när ja börjar jobba igen tror ja när ja träffar vännerna igen men sen är ja fortfarande ensam när jobbet är slut. alla är med sina pojkvänner och ja har ingen. eftersom alla ja känner nu är par typ. Någon singel vän som känner sig manad att boka en suverän sommar med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0