Dag

Idag har de vart en förvirrande dag. Dagen börja i ångest som dom flesta andra dagarna nu för tiden. Men mamma sov ju hos mig och de gjorde de ju klart bättre. Sen på
Jobbet prata jag med många underbara arbestkompisar. Sånna so
Man inte trodde skulle bry sig så mycket har verkligen vart super söta och stöttande och de hjälper alltid lite. Men sen kommer jobbet alltid vara jobbet alltså jobbigt och blandat med ångest för att man ser sånt man inte vill. Men sen har ja ju helt tappat lusten för allt så inte ens när hästarna skulle komma idag känndes de inte bra. Men nu är dom här och de kom tillbaka hur mycket flint betyder för mig<3 så nu ska ja försöka va stark och lägga min tid på henne!:) hoppas ja kan sova lite inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0