dagens

Igår färga ja och mammis mitt hår och ja blev super nöjd:) nu är det rött i botten och mer lila altigt skiftande i topparna wee :D idag har ja vart me pappa sen vart hos Anna och Micke och Love.vi prata och klippte mina toppar:) mys!nu är ja hos familje men ska snart hämt mammi i staden för idag va hos i stan på lite after work me sina arbets polare:) ja har även vart hos psykologen idag och de gick bra me. Imon ska ja pröva mig på att gå ut det är mitt mål för denna veckan att tvinga mig ut och va.med på iallfall förfesten :) i morse försov ja mig me:O ja har typ försovit mig tre gånger i mitt liv.men idag ringde inte klockan och klockan tio över fem.så ringde min mobil.då fick ja panik när ja visste att ja skulle hämta emelie fem.så de va bara att hoppa upp ur sängen och springa ut till bilen och åka och fodra och släppa ut hästarna och sen hem.fixa sig sen jobbet. ne nu ska ja smörka in mig med en solservett så ja ser lite brun ut till mitt nya hår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0