hum ne...

Ne de går inget vidare med att hitta någon smart app ja kan blogga på med min nya mobbe ;)
Nu skriver ja lite från datan.
Jag blir så glad av att ha flinta hon är verkligen helt underbar och jag känner mig som 12 igen när ja har henne :P Allt känns mycket lättare med henne. :D <3
Idag va jag hos psykologen också hon la upp mål för mig och gav mig en läxa.
Hoppas detta hjälper lite nu sen ska jag tillbaka till läkaren nästa vecka me.
I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra . Det enda ja vet är att ja ska fodra och släppa ut på söndag morgon.
Tänkte åka till stallet och göra de och sen vila lite för det är faktiskt sjukt mysigt att vara där på morgonen :)
Vi fodrar ju och släpper ut dom varje månndag och fredag innan jobbet.
Det är stressigt men ändå gött tycker ja :)
Ne nu kommer Mamma och Pappa snart vi ska Fika lite här hemma hos mig..
Här är min nya mobbe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0