ledsen

Hejsan hejsan hejsan fredag! Idag va de jobb och där mådde ja vell inte så jäkla bra för ja förstår mig inte på andel vänner att man bara passar ibland och ibland är man sjukt otrevlig mot mig och de känns som ja är den värsta människan hon vet.De känns extra jobbigt nu Me när ja har lite åter fall,ja förstår att ja inte är någon rolig bra tjej kanske men ja går på tå för du inte ska bli arg eller gör allt för du ska må bra och de drar ner mig.så hos psykologen måste ja lära mig mer att tänka på mig själv i första hand.jaja ja hade iallafall en Hanna&Flinta dag efter ja vart och ätit Me bästa mamma och pappa på Jensen.ja borsta min Flinta länge sen klippte ja hennes man sen borsta ja lite till sen skratta ja ut en sväng sen red ja några värv på en gräsplätt där ja skratta travare och galopp a några steg.hon va så pigg idag men de va skönt för då gick hon sjukt bra när ja på gräsplätt en:D ursäkta om de är konstiga ord utbytt i denna text men mobilen skriver själv och ja vet inte hur man fixar de är:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0