Nana blogg

Idag har det vart fullt upp hela dagen. Jobbat, stallet, tusse, hem och titta top model och umgås me familjen. Har vart en skön dag ja och emelie va sjukt flummiga efter jobbet:P men idag på jobbet var de jobbigt ja ville gå emot mina principer och höra av mig att bara prata med han lite , umgåslite älska lite mycket mäst. Men försökte tänka den hårda vägen att han vill inte vara med mig han valde bort mig och hade han verkligen velat va med mig hade han ringt eller försökt prata med mig på jobbet. Ja blir ledsen av att tänka så och inse men de är den hårda sanningen. Undra om
Någon ens läser min blogglängre? Den är så deppig nu men ja behöver skriva av mig här för ja är så sjukt trött på att alltid höra " hur mår du?" och behövasvara "bra" för det är ett normalt svar och att ja inte orkar förklara eller tror att någon förstår. Idag va en kille så söt på jobbet. Han kom fram och fråga hur ja mådde och sa att han sett att ja gått ner i vikt och att ja kunde prata med han när ja ville förhan fanns där. Hur gulligtär intede då? Sånt gör min dag,att bra människor forfarande existerar. Ne go natt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0