Sämsta

Ursäkta men fy faaaan för denna dagen. Ja klarar inte av att se dom! Ja fick panik ångest och bröt ihop totalt på toan på jobbet. Jag hade svårt att andas , hade hjärtklappning lipa och mådde illa och bara skaka. Sen när ja hade sammlat mig på utsidan så jobba ja lite sen va de dax för lunch och vi prata om dom och de kom fram massa mer saker sen efter de fick ja en till atack. Villken jävla sug dag. Sen ser ja inte heller någon framtid eller mig själv som någon som förtjänar något bättre hur ska de då gå att tänka frammåt? Ja är verkligen helt paj och vill inte ungås me någon igentligen bara min familj. Men ja måste måste måste umgås och va på jobbet och gå vidare. För ja har gett mig fan på att klara mig igenom detta men hur gör man hur får man tillbaka glöden att kämpa? Hej jag heter Hanna och ja ver inte va ja ska ta mig till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0