tillbaka?

God morgon. Ja hatar att ja är hemma även idag! Ja får ångest av de ja som skulle klara att jobba hela månaden trodde ja.hoppas på övertid på lördag nu så man får in lite pengar på det. De börjar kännas som ja blir mee deppig igen me och ja vill röra mig framåt och inte bakåt. så idag ska ja till psykologen sen imon så blir de till att jobba och försöka vara glad.ja vill inte må som sämst igen :( konstigt nog tror ja det är drömmarna som funkar upp mitt huvud. ja vet aldrig om det är sanning eller en dröm längre. och ja hade börjat komma över nicko men så drömmer ja cp drömmar och tror de är sant. åh hatar de.. ja vet att ja aldrig hade velat att de skulle bli vi igen memoarer i drömmarna drömmer ja gång på gång att han är med alla och såra mig igen igen och igen och de får min panik att komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0