Ibland så..

Älskar ja bara mitt liv :D denna dagen har verkligen varit underbar :D ja vakna av ett sms i morse och fatta en heldel och blev väldigt glad måste ja säga hihi :D sen tog vi ut tusse till ett naturreservat så han fick skutta runt i skogen och på ett fällt bland massa vitsippor :) så.mysigt för den lille söte bollen. Sen hängde mammi och pappi me mig till flintis och ja red ut en sväng barbacka och dom gick me. sen åkte ja hem och fixa mig lite fort och sen komälskade annis och hämta mig och vi gick till jensen och åt och drck och satt och tjata i solen de va super mysigt och verkligen gött att prata riktigt:D vi har de alltid sjukt kul när vi umgås. efter stan åkte vi hem till annas päron på trandared och gick en sväng me love sen körde hon hem mig och ja städa av här hemma och gjorde mat till imon. nu är ja trött men lycklig för att ha haft en så underbart ledig dag :D wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0