Saknad

Lite kvälls bloggning innan man nanar får de bli. idag har ja hålltigång heladagen!:) srn red ja flintis en sväng på kvällen och ja mår alltid så bra av att vara med henne min älskling! Men till nått helt annat saknar ja kärlek so. faaaan. bara kramar och blickar eller sms av någon som de verkligen känns och mätks tycker om.en och man känner de samma för dom. just nu känner ja mig bara kall och de känns tråkigt att sakna de lilla extra. visst ja trivs sjukt bra som singel för då kan ja bygga upp MITT liv men jag är ändå en förhållande tjej och går alltid in till 110 i ett förhållande. Jag saknar den speciella!! Bläää jaja de kommer vell sålänge får ja vell krama sönder mina vänner för att få lite kärlek. tur att ja har tusse hemma me stakarn hatar vell mig så.mycket so. ja kramar och pussar på han :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0