sorry for party rocking..

alltså denna veckan har vart sjukt konstig jag är så jeeevla trött helatiden ich på jobbet har vi vart så övertrötta att vi flummar så att dom tror vi är fulla ( eller bara dumma i huvudet) men kul har vi allr. mina vänner alltså dom hjälper verkligen mig att känna att allt blir lättare för ja har dom i alla väder <3 ja mår oftadt lite pissigt på kvällarna nu ja känner mig ensam förvirrad och tom oftast. tom för att ja inte vågar och kan känna allt fullt ut förvirrad för ja vet inte ut eller och ensam för att ja aldrig kommer träffa npgon som ja berkligen vill vara med och han känner det samma. men när ja får dessa tankar i huvudet som innan brytit ner mig totalt tänker ja på mina vänner hur dom finns där och hur kul vi har ihop do. håller ihop mig och gör mig glad :) visst den delen kommer alltid finnas där " kärleksdelen" den som längtar efter han. men ja har så sjukt svårt att bli kär eller ens ge någon en chans att komma nära. därför ja håller fast i de gammla för där har ja vågat släppa ( även om de gick åt hrlvete) såja vill inte förlora de ja har vågat . eller ah de är svårt att förklara.. jag har typ vart kär en kanske två gånger i mitt liv och även om ja blir super kär och gör allt för killen har ja svårt att släppa inden och lita på den de brukar ta sjukt långtid för mig och då brukar allt redam va försemt. ibland är ja avis på sånna som.bara kan byta partners som trosor. dom.blir kära poff och glömmer poff allt måste va så mycket lättare så. men hur spcelliel är igentligen en viss person om man kan byta ut den så lätt? ja har sjukt svårt att släppa taget också när ja väl börjat älska någon kan ja nästan inte släppa taget även om den behandlat mig sämst i världen och inte bryr sig ett skit om hur ja mår eller om den förlorar mig. har ni lätt att släppa vänner eller kärlekar? ne nu ska ja nana. ursäkta för den konstiga skrivningen men de är svårt att skriva på mobben och ja orkar inte rätta :P <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nollor har ingen plats i mitt liv. De borde det inte ha i ditt heller

2012-06-01 @ 12:06:04
Postat av: emelie

love you.

2012-06-05 @ 14:08:24
URL: http://hertragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0